1 » Dostawa2

Kontakt

  • LM-Mirosław Kowalski
    NIP: 522-167-17-41
  • E-mail:biuro@lm-armatura.waw.pl
  • Telefon(22) 664-16-76 w godz: 9-15
    508212035 po godz 15
  • Godziny działania sklepu magazyn sklepu Stare Babice - Sienkiewicza 92 otwarty 8:00 - 16:00

Dostawa


1. SPOSOBY WYSYŁKI, FORMY TRANSPORTU

· Zamówione produkty dostarczamy na terenie kraju za pośrednictwem firm kurierskich.

· Czas oczekiwania na przesyłkę wyniesie do 3 dni roboczych od dnia jej wysłania

· Zastrzegamy sobie prawo, do wysyłki bezpośrednio od producenta. W tym przypadku, dokument sprzedaży jest wysłyny pocztą.

2. KOSZTY PRZESYŁKI NA TERENIE POLSKI

· Koszty przesyłki są zależne od wagi oraz wymiarów zamawianego towaru. - Koszty standartowej  przesyłki (europaleta) wyświetlają się przy wyborze płatności.

· W przypadku gdy towar przekracza wymiary europalety (80x120 cm) – koszty transportu są następujące:

Waga towaru do 150 kg - 215 zł.
Waga towaru do 300 kg - 228 zł.
Waga towaru do 500 kg - 230 zł.
Waga towaru do 1000 kg - 280 zł

· Zastrzegamy sobie prawo, do odmowy wysłania towaru kurierem.

· Wysyłka towaru, o wymiarach większych niż 2,4 m. dł.; 1,8 m. wys.; 0,8 szerokości podlega indywidualnej wycenie.

3. PRZELEW NA KONTO

Zapłata dokonywana jest przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na konto bankowe, którego dane otrzymacie Państwo od nas po złożeniu zamówienia na fakturze pro-forma, lub w osobnym mailu. Towar zostanie wysłany do Państwa po zaksięgowaniu wymaganej kwoty na naszym rachunku.


4. ZWROTY

· zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty przesyłki związanej ze zwrotem towaru ponosi kupujący.

· Reklamacje rozpatrujemy tylko dotyczących uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu i tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

· UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.



Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl